maandag 30 mei 2011

Empty Battery

De zon is weer gaan schijnen dus eigenlijk zou ik vrolijk, hyper en blij moeten zijn, maar mijn hoofd zit vol met watten. Ik ben uitgeput van een dag niks doen- op school weliswaar- en ik moet nog geschiedenis leren. 
Gelukkig heb ik donderdag tot en met maandag vrij en kan ik weer even bijtanken voor het laatste beetje school tot de zomervakantie. In de weken na het hemelvaartweekend staan qua leuke dingen nog gepland: Een klassenuitje, het Open Podium (bij ons op school) en mijn verjaardag (!). Nog zes en een halve week en dan naar Buitenkunst!! =D
Het wordt mijn vijfde keer BK en ik ga voor het eerst in dezelfde week als vorig jaar. Dus dat wil zeggen dat ik de mensen van vorig jaar weer zie en dat het extra gezellig is omdat je niet al dat gedoe van kennismaken hebt! De vorige keren was dat irritant, want eigenlijk begin je na een week iemand pas een beetje te leren kennen, maar omdat het maar een week duurt kan je nooit echt heel erg vrienden maken ofzeuw. Vorig jaar was de laatste avond het geweldigst. (Kampvuur, gitaar, cola en meligheid.... Ultieme combinatie ^^)

Zometeen patatjes eten, naar het kinderkoortje, geschiedenis leren (dat had ik eigenlijk nu willen doen maarja je kunt niet computeren en leren tegelijk... heb ik uitgevonden... -_-'), gitaar spelen, een beetje met mensen praten op msn, overig huiswerk maken en waarschijnlijk moet ik dan gaan slapen, want ik ben ontzettend van plan om vanavond een wél op tijd naar bed te gaan. Misschien dat ik dan ets meer energie heb om van het mooie weer te genieten.

xxxF.


p.s. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: