zaterdag 9 april 2011

Afknipgedrag

Na een dag schoonmaken, opruimen en uitwaaien op het strand, nu tijd voor een blogbericht.
Vanochtend uitgeslapen tot halftien ongeveer en in de zon ontbeten. Daarna de badkamer schoongemaakt (zelfs het afvoerputje!! *kotsneigingen inbegrepen*), gelunched, wc schoongemaakt, kleding opgeruimd en uitgezocht wat weg kan en daarna naar het strand geweest en vanaf het strand nog even naar mijn oma. Veel gedaan dus. =]

Mijn school-pasfoto is dit jaar wel goed, zoals ik een tijdje geleden al zei. Hij is binnen, samen met de klassenfoto. Op de klassenfoto sta ik een beetje afwezig, maar dat komt door de fotograaf. Ik lachte de héle tijd, behalve één klein momentje en natuurlijk maakte dat sukkelfotograafje precies op dat moment de foto.
Vorig jaar hadden we op de klassenfoto een heel rijtje uggs. De ugg-kindertjes waren allemaal naast elkaar gaan zitten en hadden hun pantoffeltjes knusjes tegen elkaar aan gezet.
Dit jaar gingen alle Timbaland-mannekes naast elkaar zitten met hun elegante bergschoenen naast elkaar.
C. en ik zijn van plan om volgend jaar met alle meiden pumps aan te trekken. :D
Natuurlijk heb je altijd mensjes die na het krijgen van de klassenfoto er een digitale foto van maken, er op de computer een flink stuk van afknippen en hem vervolgens op zijn/haar (meestal haar) hyves zetten.
Het is altijd lullig als je denkt bij een groepje te horen, en vervolgens te zien dat je er afgeknipt bent. Dit jaar waren mijn vriend J. en ik slachtoffer van dit soort afknipgedrag. Tja. Zo zie je maar weer wie je echte vrienden zijn.

Dramatiek, dramatiek.

Het is leuk om de foto van vorig jaar te vergelijken met die van dit jaar.
Er zijn wat kinderen weg, er zijn wat nieuwe kinderen bij, er is iemand getransformeerd tot gothic en iedereen ziet er weer een jaartje ouder uit.

Nu ga ik de tekst van I'm in here - Sia zoeken, want nu speel ik de goede akkoorden op de piano, maar zing ik: 'I'm in here... Can anybody hear me? Can anybody heeeaaaaaaaaarrrr meeeeee? I'm in here.... I wassawappa in a diesandeer...' :P

xxxF.

3 opmerkingen:

  1. Haha dat einde xD zo typisch, want bij Sia heb je wel echt de songtekst nodig om erachter te komen wat ze eigenlijk zingt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha. (:

    Ik haat schoolfoto's, ik kan niet gedwongen lachen denk ik. Altijd zo'n kunstmatig en erg verkeerd getimede lach. Jak.

    Jeeeej. Respect voor je gitaar en geweldige tekst haha! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. HAHAHAHA. Piano dus. Hoe kom ik bij gitaar?

    BeantwoordenVerwijderen

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: