dinsdag 5 april 2011

Leuke dingen in mijn leven.

Eigenlijk had ik zin om te gaan mopperen, maar omdat de meeste mensen niet van mopperen houden (including myself) ga ik wel weer iets leuks vertellen.
Leuke dingen zijn dat...
... we bijna elke dag op school muziek maken (in de oefenhokjes) en dat ik echt ontzettend relaxed word van muziek.
... ik twee ontzettend lieve katten heb en één hyperactief, superschattig mini-hondje.
... ik een telefoon heb waarmee ik kan bellen, smsen, fotograferen, filmen en bluetoothen.
... ik een mp4 heb.
... ik een gitaar heb en er minstens 10 akkoorden op kan spelen.
... ik in de gelegenheid ben om naar school te gaan.
... ik de mogelijk heb om mijn creatieve uitspattingen ook echt uit te laten spatten en dat ik ze niet hoef op te kroppen tot een stapeltje flupjes.
... er op mijn kamer een computer staat waarmee ik met mijn vrienden kan praten.
... ik gezond ben.

En nog veel meer natuurlijk...

Aan al deze positieve dingen zit - hoe verassend - ook een negatieve kant. Maar ik ben wijs genoeg om wel van deze dingen te genieten.


Vandaag was ik om vijf over halfdrie uit, en ben ik tot vier uur op school gebleven, omdat mijn matties op school bleven. We hebben vijftig minuten lang muziek gemaakt/geluisterd en zijn daarna naar handvaardigheid gegaan waar D. en J. nog een opdracht af moesten maken. Ik had 'm al af dus ik ben gaan tekenen =]. Toen naar huis gefietst en thuis huiswerk gemaakt (nog niet af...), piano gespeeld, gecomputerd, gegeten, huiswerk gemaakt, gecomputerd, thee gedronken beneden, journaal gekeken, gecomputerd. -_-'
Jep.
That's my life @ Home.

Als je dit bericht zo leest ben ik toch nog wel een mens met een positieve kijk op het leven enzo.




Jee. :)

xxxF.






1 opmerking:

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: