woensdag 6 april 2011

Meneerie & Zingen enzo

Eigenlijk wilde ik weer zo'n leuke collage voor jullie maken, maar omdat mijn computer een sukkel is gaat dat niet door. (Hij startte zichzelf opnieuw op en toen ik daarna terug ging naar polyvore was mijn set weg :@). Maarjaaaa dan wordt het maar weer een normaal bericht...


Vandaag was er bij Nederlands een meneerie. Hij heette: .... weetiknietemeer en hij was Adjunct-directeur van een praktijkschool. Maarrr. Hij zat achterin de klas, aan de tafel naast mijn tafel (we hebben vaste plekken) en hij ging dus ook gesprekjes met mij voeren. Het was wel gezellig, we hebben wat gebabbeld over het weer en over koetjes en kalfjes. Nee eigenlijk niet. Hij vroeg wat ik van deze les vond, en ik zei: "Njaa bij Nederlands is het altijd een beetje chaotisch, maar ik denk dat dat door de lerares komt. Maar ook wel door de klas, want omdat we weten dat we druk mogen zijn in deze les, zijn we ook druk." 
En toen zei hij: "Maar jij niet."
En ik: "Nèèh." :)
En toen ging ik in mijn Nederlandse schrift tekenen en wilde ik dat hij naar mijn hand zou gaan gluren wat ik tekende, want ik gluurde ook naar zijn hand wat hij allemaal neerkrabbelde, maar ik geloof niet dat hij dat deed, wat ik heel dissapointing vond, want ik had gehoopt dat hij zou zeggen: "Ooh mai gat! Jij bent een natuurtalent! Ik neem je mee naar Rome waar je de paus mag schilderen!" waarop ik dan natuurlijk had gezegd: "Wtf de paus? Waarom de paus? En waarom schilderen? Ik hou niet van schilderen!". Ö

Verder was mijn dag zeer kaas. We hebben elke pauze en na schooltijd Rolling In The Deep geoefend (C. & D. & Ik) want morgen moeten we bij muziek zingen voor een zijfer. Ik ga pianospelen (en zingen natuurlijk), C. gaat zingen, D. gaat drummen. Ik moet zometeen nog ff dat stukje uit mijn hoofd leren van 'Turn my sorrow into treasured gold' enzo, want dat is mijn solostukje. 

Jojo!

xxxF.

p.s. 
Amelie- La Noyee
Muse- Exogenesis
Red Hot Chili Peppers - Otherside
Caro Emerald - Stuck
Go Back To The Zoo - Beam Me Up

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: