zaterdag 23 april 2011

Beeldmateriaal Lente =]

De mensheid blogt erop los!! Ik kijk anderhalve dag (ja ik twijfel of het nou 1 of 2 dagen was xD) niet op blogger en ik heb meteen een halfuur nodig om al die nieuwe berichten te lezen. (Ja ik lees ze allemaal. Sociaal hè?).

Donderdag met C. naar het strand geweest, ben even kopje onder gegaan in zee en daarna op topspeed terug gerend naar mijn handdoek om te zonnen. Niet verbrand (hallelujah!) maar wel veel jeukerige zonne-allergie-uitslag... :(

Gister met J. J. en D. meegegaan, ijs gegeten, lol gehad en melige basisschool-filmpjes gekeken. En toen ik door de stad fietste kwam ik zomaar *jaaaaa patsboemerigheid, inderdaad!* Juul tegen!! Öngeloveloos (omg dit is een combinatie van een geschrokken smiley en het woord ongeloveloos), echt. Vooral omdat ik me op dat moment ongeveer 200 meter van haar huis bevond.

Vandaag ga ik opruimen, schoonmaken, relaxen (in de zon!) en hopelijk een camera kopen. =]

Nieuwe clip van Jessie J!! Chilllllll :D

Hier komen een paar foto's van onze tuin met dit weer, inclusief de beestjens :) 
Oude vaas... Let op coole kleur van die bloemetjes!
Ghehe... sweet ^^


Kastanjeboom



Toos <3

Viooltjes :)
 


Maya die haar madeliefkransje aan het opeten is....
Henk <3
Gemaakt door mijn lieftallige zus :) 
(En dus ook met haar camera)




xxxF.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: