zondag 17 april 2011

Ik. Zingend. :$



"I wish my homework was asexual... then it would do itself!"




Vrijdag was ik samen met Maartje bij Juul. We hebben de film Juno gekeken,
*klik hier voor de trailer van deze zeer geweldige film*
in onze pyjama op het dakterras superman nagedaan, onze slaapzak als cape gebruikend, gesjopt en niks gekocht (wat zeeeeer bijzonder was) en tot slot dit filmpje gemaakt:


Jep. That's me.
Echt heel gênant om mezelf te horen zingen.. en zeker om het met de hele wereld te delen... maar ach. Toch doe ik het, don't ask why.
En die fout die ik maak is echt awkward. -_-'

Owkay, dit lijkt me wel weer genoeg voor vandaag.

G'bye dearz. :)

xxxF.

p.s. Je moet die film echt zien, het is echt de geweldigste film ooit. Echt.

*klik voor leesbaarheid*

3 opmerkingen:

  1. Meid wauw, ik verwachtte eerst niet veel toen ik op het playknopje drukte maar ik was helemaal flabbergasted, je zingt echt wauw! ga op zangles! deel handtekeningen uit! word beroemd!
    haha nee maar blijf zingen want wauw.
    Juno is echt een leuke film ja (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooeeeh ik heb hem nou al vet vaak geluisterd, echt SUPERDEPUPER :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: