woensdag 20 april 2011

Update van dit moment uit mijn leven.

Let op. Het volgende bericht kan schokkende gevolgen hebben voor de rest van uw leven. Ik ga het namelijk..... over het weer hebben.

Wat een hitte!!! Ik krijg zin om in mijn nakie rond te lopen!! =)

Update van dit moment: Ik luister naar de Danse Macabre van Camille Saint-Saëns, heb het warm op mijn muffe zolderkamertje, denk aan de mooi geschreven boeken van Thea Beckman (je zou de trilogie Geef me de ruimte, Triomf van de veschroeide aarde en Het rad van fortuin moeten lezen, concentratievermogen vereist, want het zijn dikke pillen), vind het fijn dat ik geen huiswerk heb, word een beetje bang van die Danse Macabre want hij is op zijn enge stukje, zie net op facebook dat over 30 dagen de vierde Pirates-film uitkomt: On Stranger Tides en ruik nog even aan mijn Limoengeurige gratis scrubje van de bodyshop. Bijdeweg; bij bureaubladachtergrond van dit moment is dit wonderlandachtige plaatje:


Lief hè? Vooral die slak. Ik noem 'm Gerrit.
 Miauw.

Wikipedia: ,,Cleaning your room; to clean up your bedroom:
The best way to keep your bedroom nice and fresh, is to blow bubbles from the cylindrical bubble set from the Color bubbles familiy."

En dat doe ik dan ook. =)

xxxF.

1 opmerking:

  1. Jaa ik vind Danse Macabre ook heel leuk! Al heeft ie inderdaad wel wat griezelige stukjes, maar goed, ik denk dat dat ook wel de bedoeling was. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: