maandag 18 april 2011

Oninteressant.

En zoals altijd als ik een blogbericht schrijf, ben ik ook aan het huiswerk maken.
Deze keer gaat het om geschiedenis, morgen een SO over de verlichting, revolutie in Amerika en revolutie in Frankrijk. Hoi hoi hoi. Jippiejajee.
En onderwijl (Ö) luister ik: Agnes Obel, Kate Nash, Vampire Weekend, Pearl Jam, The Black Keys, Matt Morris, Muse.
Ik ben net klaar met een samenvatting maken van paragraaf 4.1 (verlichting) dus ik vond dat ik wel even een kleine pauze mocht nemen voor een blogberichtje.

Wolk :)


En terwijl ik dat allemaal doe denk ik na over camera's. Ik heb besloten dat ik van mijn spaargeld als eerste het liefst een camera wil. Het moet er eentje zijn die kan fotograferen (nee echt??!), filmen (met redelijk geluid), inzoemen en uitzoemen en evengoed nog mooie foto's maken, een oplaadbare batterij heeft en natuurlijk de feuteus op de pc kan zetten. En niet boven de 100 euries.
Iemand ideeën?

Awrgh ik heb echt hoofdpijn. :S
Waaaa relaaxed!! Ik heb zo'n spatel-achtig ding waarmee je over je hoofd kan gaan en echt metéén is mijn hoofdpijn weg!! :D
Magic.

xxxF.

p.s. Sorry voor dit nutteloze bericht.

1 opmerking:

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: