maandag 25 april 2011

Lief & muziek & wiskunde & ogen in mijn nek & continueren & Thea Beckman & nu hoef je dit bericht niet meer te lezen xD

Hihiii, jullie zijn toch wel lief, volgertjes. Ü
Je moet gewoon een beetje gaan zeuren en zielig doen, dan krijg je geheid reacties :P




Ik ga zo even een youtube-afspeellijst maken met geweldige muziek, op play drukken en me dan volledig focussen op wiskunde (hoofdstuk Inhouden en Vergroten, erg leuk, de inhoud van een prisma berekenen enzoo...).

Ik heb al het hele weekend last van nekpijn, zeer irritant. Elke keer als ik mijn hoofd naar voren buig voelt mijn nek helemaal beurs aan. Misschien komt het door het vele lezen.

(Jep. Ogen in mijn nek.)





(Nee natuurlijk niet ogen in mijn nek, gewoon hoofd gebogen houden.)





(Overbodige informatie, laat ik mijn blogbericht maar gaan continueren..)





(Is dat een woord?)

Ahum.

Voor ik stop met dit buitenzinnig interessante blogbericht wil ik nog een keer benadrukken dat Thea Beckman een geweldige schrijfster is (uitgezonderd het verkeerde gebruik van 'hun', maar dat terzijde) en ook dat het zulk prachtig weer is.
Och God, wat is het toch prachtig weer.

=]

xxxF.



p.s. Hoi.

1 opmerking:

  1. haha, ja wij zijn zooo lief. Gheehe (: Ik heb dit bericht zelfs gelezen ook al heb je alles al in de titel gezet. :P
    Suc7 met wiskunde! I love math! Jeeeeej - NOT.
    DAAG (:

    BeantwoordenVerwijderen

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: