donderdag 14 april 2011

Philosophy and me...

Hoi. :)

Vandaag heb ik veel dingen gedaan. Muziek, Frans, geschiedenis, pauze (erg intensief..), biologie (met het gevreesde koffertje... *zucht*), zangles, naar het huis van J. fietsen (samen met J. en D. die tijdens zangles op me gewacht hadden, echt lief <3), veel lol gehad (praten, dansen, lachen, praten, masseren, praten, youtubefilmpjes kijken, praten etc..), een melige folder gemaakt voor onze Egg Pie (ja zo hebben we hem genoemd! :D), naar huis fietsen (onderweg suikerbrood eten.. gekregen van die lieve J.), pasta opbakken, eten, pianospelen, dit bericht schrijven, tot de conclusie komen dat ik echt te veel haakjes gebruik.


Heeft niks met dit bericht te maken maar is gewoon een cool plaatje =)


Ik had het met J. en D. onder andere over keuzes en ontmoetingen. Klinkt filosofisch (en dat is het ook wel een beetje). Stel dat ik naar een andere middelbare school was gegaan. Stel dat dat gewoon zo was geweest. Dan had ik andere mensen leren kennen, en andere vrienden gemaakt. Dan was ik misschien wel een heel ander persoon geweest. Misschien dat ik, als ik naar een andere school was gegaan, wel een veel betere vriend leren kennen. Een vriend die dan mijn soulmate zou zijn. Die ik de rest van mijn leven zou kennen. Maar misschien kom ik diegene nog wel tegen, later. En als ik hem/haar dan tegen zou komen zouden we natuurlijk ook praten over onze school. En dan zou ik zeggen: 'Zo! Ik had bijna voor die school gekozen! Misschien had ik je dan al wel eerder gekend!'.
Dat zijn van die dingen waar ik wel eens over nadenk.

Iets anders waar ik wel eens over nadenk is kleur.
Als je in een donkere kamer zit, ziet je vest er zwart uit. Ís je vest dan ook echt zwart? Of ziet hij er alleen zwart uit? En hoe zou je dat dan kunnen testen?

Denken jullie wel eens aan dat soort dingen?

xxxF.

1 opmerking:

  1. Wauw diep (: Ja haha dat doe ik eigenlijk ook soms. Echt raar dat alles gewoon gaat zoals het gaat en dat daar niks aan te veranderen valt. Ik vind het ook zo raar dat mensen bestaan. We hebben er niet voor gekozen om te bestaan en toch doen we dat wel. Wat als ik niet zou bestaan, hoe zou mijn omgeving er dan uitzien? En zou ik weten dat ik niet besta? Waarschijnlijk niet. Wow oke laat ik maar stoppen. Sorry, even een diepe uitspatting van mijn ingewikkelde hersenkronkels ofzoiets. (:

    BeantwoordenVerwijderen

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: