zaterdag 2 april 2011

Veel Graden & Wrok

Heey allemaal!

Vanaf vandaag kan je mijn reacties op jullie blogjens niet meer rechts op mijn startpagina lezen, maar op een aparte pagina, genaamd: &Reacties.
Dit leek me toch iets handiger, omdat het anders hier zo vol werd.

Jeetjemekreetje, het is gewoon 28 graden in de zon, zonder de wind. ACHTENTWINTIG GRADEN!!! ÖÖÖ

Helaas heb ik leerplicht en ben ik genoodzaakt op mijn zolderkamertje wiskunde en andere vakjes te maken. Buiten zitten kan niet, zelfs het raam open is niet mogelijk, simpelweg omdat de wind te hard is en mijn boekjes en schriftjes op die manier weg zouden waaien (hoewel ik dat natuurlijk helemaal niet erg zou vinden... =]).

Aaah mijn been slaapt! Awrgh.

Mijn 1 April gisteren was vrij saai, je hebt in mijn vorige bericht kunnen lezen dat we tijdens bio opgestaan zijn en het lokaal uitgelopen zijn, luidkeels het Wilhelmus zingend. Jammer genoeg deed de halve klas niet mee (ik wel!) en gaf het niet het effect dat we hadden gehoopt dat het zou geven.

Mijn been is inmiddels weer wakker geworden. Goedemiddag been.

Met wiskunde zijn we bij vergelijkingen en ontbinden in factoren en ik snap er geen zaklamp van :'(.

Back to work.
(xD er stond eerst wrok. Ja dat voel ik. Wrok. ^^)

xxxF.

1 opmerking:

  1. Jaaaaa, ik voel ook altijd erg grote wrok jegens(? (:) mijn huiswerk. Hahaha, nee ik snap er ook geen zaklamp van haha (:

    BeantwoordenVerwijderen

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: