zondag 24 april 2011

Eenzaamheid & iets tussen jou en mij...

:'(

Huuuuu...
Ik ben eenzaam...
Het is nu al een dag later en gewoon niemand heeft mijn vorige blogbericht gelezen. NIEMAND!!

:'(

Terwijl er allemaal leuke fotootjes bijzaten!
Ik had er heel erg mijn best op gedaan!
En dan leest gewoon.... niemand.... het.

:'(

Ik hoop dat er wel mensen zijn die dit bericht lezen, want als je dat niet doet mis je één van de grootste geheimen van de wereld.
Komt 'ie. Het is zeer geheim, vertel het niet door. Je moet een spiegel gebruiken (met een spiegel zien de letters er echt heel cool uit :P) en het dan van onder naar boven, links naar rechts lezen. Succes, het is de moeite waard. =)


.gitsur rekkel teh tfjilb reinam ezed pO. nedrow tkaameg neh revo fehpo ielrella re uoz ne nemok swuein teh po ez neduoz nad ,njiz kjileserv uoz taD !netarp et nennogeb gad ethcilraalk po sneepo ez tad letS .neduohjib koo kjilruutan ez neteom tad tnaw ,newuaim teh po neniart ez nE .raakle roov po sejkutsleenot koo nereov eZ .ailuJ ne oemoR nav amard teh tot kabnettak edneknits ed naV .sella nav revO .raakle tem nekkerpseg eleh ez nereov ,nepals jiw sla ,sthcan s' nE .droow redei naatsrev ez raam ,tein niehcssim teh tfooleg eJ. ?neggez raakle neget laamella jiw taw naatsrev nennuk nooweg nednoh ne nettak tad ej tsiW


Hoe ik dit allemaal weet? Dat zal ik je vertellen...n

dletrev raam mieheg tid em ez nebbeh neot ne ,netarp ez ki edrooh mawk nedeneb reek nee stahcan s' ki neoT .ecirtca leenoisseforp si sooT ne raatigsab tleeps kneH .looc thce njiz nettak njiM .nelletrev uoz golb njim nav srezel ed naa evlaheb ,dnamein naa teh ki tad nerowzeg beh ki ne nemoneg newuortrev ni em nebbeh sooT ne kneH


xxxF.


Jaah nu kijk je toch iets anders naar ze hè...?


4 opmerkingen:

  1. OMAIGAD SCHAT NATUUUUURLIJK HEB IK JE VORIGE BERICHT GELEZEN alleen heb ik het natuurlijk allemaal wel eens in het echt gezien.
    Ik ga je tekst ff uitprinten en voor de spiegel houden, want ik ben te lui om mijn spiegelbeeld-lees-gave zijn werk te laten doen.

    Xxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik heb zekerweten jou vorige blogbericht gelezen! Mooie foto's!
    Okee, ik ben ook te lui om een spiegel te pakken Ö

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb dus echt serieus lettertje voor lettertje de twee teksten ontcijfert zonder spiegel. Heel knap van mezelf, vind ik. :) Het was best veel werk, haha. Vooral natuurlijk is echt vaag in spiegelbeeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeee! Ik heb het wel gelezen! Tssss. :P
    woooow, ik kan het gewoon lezen, zonder spiegel! (Duurt wel een eeuwigheid maar dat laat ik bewust weg. ghehe)
    (:

    BeantwoordenVerwijderen

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: