vrijdag 8 april 2011

Kort maar krachtig ^^

Kort berichtje voordat ik ga X-Factorren:

~ Schoolfoto is binnen, ik denk dat er een schoenentraditie aan het ontstaan is!! (later meer info)
~ Weer een uur voor nix gewacht op school omdat het dansen niet door ging... -_-'
~ Waarom gaat die vette party nou niet door Juul!! ):
~ Een vriendin op school bloost bij de naam J.!
~ Vandaag maar 4 uur les gehad!! (+ 1 uur wachten dus...)
~  Met Nederlands kijken we de film 'Schnitzelparadijs' (zo heetie toch...?).
~ Mijn boom is half kaal!! :'( Arme boom...
~

O dear, X-Factor is al 4 minuten bezig!! Hoog tijd om te gaan.
Er komt nog een uitgebreider bericht!!

xxxF.

1 opmerking:

  1. SORRYSORRYSORRY maar ik kan er NIKS aan doen :(
    Maar de keer daarna ga je gewoon wel weer mee :)

    xxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: