maandag 11 april 2011

Berichtje over vandaag dat kort bedoeld was maar toch vrij lang is geworden...

Korte update van mijn leven:

Ik heb vanmiddag deze schoenen gekocht:


Lekker de stad in geweest met J., D. en C. Ik wilde kiezen tussen Vans en AllStars, uiteindelijk dus gekozen voor die laatste :)












Sinds zojuist kan je op de reactiepagina ook weer reacties achterlaten, op mijn reacties. =] Zeer handig, nietwaar? Als je toevallig iemand kent op wie ik reageer, en je ziet bij mijn volgers deze persoon er niet bijstaan, wil je dan alsjeblieeeft tegen die persoon zeggen dat ik een reactie op zijn/haar (waarschijnlijk haar) blog heb achtergelateeeeeeenn?? Dankwel.^^

Deze week activiteitenweek, dus elke dag extreem vroeg uit! Vandaar dat we vanmiddag ook zo lekker de stad in konden.

Morgen heb ik de Egg Drop Contest, we hebben onze taart vanmiddag getest, en als het goed is doet hij het! :D

Morgen heb ik ook taaldorp voor Engels, = nutteloze Engelse gesprekjes voeren waar je niet eens voor dúrft te leren, zo simpel.

Kennen jullie trouwens dat filmpje van dat kleine meisje dat Born This Way - Lady Gaga zingt? Echt zoooo gaaf!! En ze mocht haar ook ontmoeten en samen met haar zingen!! Jealous.

Hmm deze blog is langer geworden dan bedoeld. Morgen weer om halfzeven opstaan, maar waarschijnlijk word ik een uur of twee eerder wakker door gejank van dat mormel. (Ik bedoel natuurlijk het melijwekkende geween van onze oh-zo-lieve chihuahua...).

xxxF.

p.s. Ik ben verkóúden!! Niet normaal.... Ik loop de hele dag te niezen en hoesten...

1 opmerking:

  1. Leuke schoenen heb je gekocht! Haha je schrijft echt grappig. Wel leuk dat je een chihuahua hebt! Veel plezier nog met je activiteitenweek... ik ga denk ik zo dat filmpje eens luisteren :D
    Oh ja en beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: