dinsdag 29 maart 2011

DezeDag.

Thuis.

Hoe leuk het ook is om eens lekker ver weg op reis te zijn, thuis is altijd fijn. En omdat dit een beetje rijmt krijg ik zin om nog meer te schrijven! (Logica ^^) =]
Vandaag om halfzes opgestaan, gedoucht enzo en O&O geleerd. 
Op school een paar lesjes gevolgd, O&O toets gemaakt (denk iig wel voldoende, maar hij had door dat ik iets op mijn hand schreef (ik wilde D. een antwoord geven...) en na de les wilde hij per se weten wat ik had opgeschreven en waarom en toen ik hem vroeg: "Ben ik verplicht om dit te vertellen?" zei hij: "Ik wil heel graag dat je het me vertelt." echt op zo'n dringende toon dus heb ik het maar verteld..) en in de tweede pauze op de fiets gestapt naar de ortho. 
Bij de ortho een paar röntgenfeuteutjes gemaakt en daarna doorgereden naar de binnenstad waar ik - PARDOES! -  mijn vader tegen kwam!! Ö En dat terwijl mijn vader helemaal niet in de stad in kwestie woont! Even een praatje gemaakt en daarna staan wachten op mijn matties. Yeah. 
Naar J.'s huis gegaan en cola gedronken (dit vermeld ik omdat ik tijdens O&O al gezegd had: En dan gaan we naar J.'s huis en dan drinken we cola... blabla) en zogenaamd een Eierbeschermding ontworpen.
Wellicht denk je nu: Eierbeschermding? Klinkt..... vies? :/ 
Daarom een beetje uitleg:

Wikipedia zegt: De Egg Drop Contest is een experiment meestal uitgevoerd door college of de basisschool leerlingen. Concurrenten doorgaans poging om een ​​apparaat dat kan houden een rauw kippenei intact tijdens een val van hoogte te creëren. Studenten worden gevraagd om een ​​apparaat gemaakt van een beperkte hoeveelheid materialen te bouwen om een ​​ei te ondersteunen bij het laten vallen van verschillende hoogten

Natuurlijk vertaald met de vertaalmachine, maar het houd iig in dat we een ei van 4 meter hoogte moeten laten vallen, en van papier, nietjes, lijm, touwtjes en rietjes een voorwerp moeten uitvinden dat het ei heel kan houden. 

We hebben iets taartvormigs bedacht (kom ik ooit nog wel eens op terug) en het grootste deel van de tijd hebben we het grote tumtum spel gespeeld (jaaa Juul jij kent het) en gechilled. 
Toen weer naar huis gefietst (zeeer uitgehongerd, want ik was vergeten te eten :$) en pannekoeken gegeten! :D
Na het eten meteen gedoucht en dit bericht voor jullie geschreven.
Ik ben benieuwd wie zo gek is geweest om het ook echt te lezen.
Dit is gewoon een dagverslag ^^.

xxxF.

p.s. Het begin van dit bericht over thuis slaat nergens op. Het slaat op ver weg fietsen en terug moeten fietsen met honger en daarna thuis, vers gedoucht, computeren :)

p.p.s. Ik heb zin om Mulan te kijken. Echt zo'n film die ik al jaren niet gezien heb maar waarvan ik weet dat ik hem supermooi vind.

1 opmerking:

  1. Hahahaha. O... Jup, ik ben zo gek om dit te lezen. :P Leuk heur (: En dat eierending is wel grapzaam, ben benieuwd hoe jullie taartvormigding eruit ziet (: (:
    En dat liedje is leuk (:
    DAAG. (:

    BeantwoordenVerwijderen

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: