vrijdag 11 maart 2011

Superwoman & Repelsteeltje

Het weekend is weer in het land!

OMIJNGOD TOEN IK DAT HAD GETIEPT KREEG IK ZO'N GENIALE INGEVING DAT IK MIJN POST EVEN MOEST ONDERBREKEN!!

Mensen..... Ik heb zojuist.... Het gezicht van mijn McDonalds Repelsteeltje  poppetje..... In..... Mijn..... Kneedgum..... Gedrukt. Oow waarom vermeld ik dit? xD

(Het ziet er wel echt ontzettend cool en engig uit hoor.)

Okay dan.

Dus.

Het weekend is weer in het land! :P

...

Jemig ik ben helemaal de draad kwijt mensen.

Oja, ik wilde het over Japan hebben.
En ik wilde een reactie geven op dit bericht, geschreven door Wilmine.
(Ik kan geen reacties plaatsen wetenjullienog dus ik doe het maar even zo.)

Volgens mij is de aarde gewoon bezig met een self-destroying programma. Heb je weleens nagedacht hoeveel extreme rampen er de laatste paar jaar geweest zijn? Best veel. Ik denk niet dat de aarde echt vergaat in 2012, maar er gaat wel iets veranderen.
Het zou ook iets te maken kunnen hebben met al die opstanden. Want in hoeveel landen zijn er nu grote opstanden bezig tegen de regering? Vijf ofzo? Zes? Misschien begint in 2012 wel De Tijd Dat Het Volk Wat Te Zeggen Krijgt Over Het Volk! En dat al die rijke, quasi slimme piefjes gewoon verdreven worden.
Ik hoop het.
En ik hoop ook dat er in 2012 eindelijk eens reeël nagedacht gaat worden van wat er nou helemaal gebeurd. In Nederland bijvoorbeeld, praten de mensen over "kopvoddentaksen" terwijl dat zo onnodig is. Kom op zeg. We gaan ons toch niet op stang laten jagen door een vies ventje met een lelijk kapsel? (Yeah, you know who I'm talkin' 'bout ;) Ik niet in elk geval. Ik ga rustig door van genieten van mijn leven en ik heb er absoluut geen problemen mee dat er mensen zijn die een stuk stof rond hun hoofd willen dragen, laat staan rond hun hele lichaam. Denk liever na over hoe wij in 2015 extreme armoede gaan uitbannen, alle kinderen naar school laten gaan, mannen en vrouwen dezelfde rechten gaan geven, kindersterfte laten afnemen, ziektes als Malaria en Aids stoppen en most of all: Hoe wij de aarde gaan redden.

*Superman Muziekje*

...

*Hoe gaat dat Superman Muziekje ook alweer?*


*Oja, zo :)*

We zien wel..... Ik ga gewoon verder met mijn leven (lees: Plastic -Made by McDonalds- Repelsteeltje-poppetjes in de kneedgum drukken) en...... :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: