donderdag 31 maart 2011

Tablets & Lasagne Ü

Ik heb gewoon zín om een bericht te schrijven! 
 ><
Helaas is mijn computer plotsklaps (^^) zeer sloom geworden en als ik tekst tiep moet ik eerst een paar seconden voor het verschijnt. Best frustrerend.
Ook heeft mijn computer last van het uit-zichzelf-opnieuw-opstart-syndroom. Ik geloof dat ik daar al wel vaker is over verteld heb. En anders zegt de naam van dit syndroom wel genoeg.
Aaah ik wil zo fr'king graag een tablet. Lekker touch-en Ü
Er zijn alleen zoveel verschillende dingen!
Dus heb ik hier even een lijstje van de dingen waaraan mijn toekomstige tablet moet voldoen:

~ Niet te groot (liefst ong. 7 inch schermdiagonaal)
~ Camera
~ USB-ingang
~ Wifi-verbinding
~ Batterij die lang meegaat (3 uur is echt te kort)
~ Ingebouwde speakers
~ Ingebouwde microfoon
(~ Skills als telefoon)
(~ Bluetooth)
(~ Webcam)

Die laatste drie zijn niet echt nécessaire, maar zouden natuurlijk wel leuk zijn.
En dit graag voor een schappelijk prijsje! :D
Als je er toevallig nog een weet die voor mij volstaat, bericht me even :)

Ik ga vanavond lasagne maken! 
Dit is zeeer uitzonderlijk, want ik kook niet zo v- ...nou eigenijk nooit.. xD
Maar mijn mamsie is niet thuis en er moet toch gegeten worden!
Dus neem ik die zware taak wel op me..


xxxF.

1 opmerking:

  1. Lasagne, o wat vervelend nou ghehe (: Lekkkkkurheid. (: En je tablet die aan errrg veel eisen moet voldoen is stoer haha. (:
    En dat varken... hmm, beetje angstaanjagend, maar als je daar overheen kijkt is ie best koewl eigenlijk. (: haha

    BeantwoordenVerwijderen

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: