woensdag 9 maart 2011

Veel gelul voor de mens die zin heeft in veel gelul :)

Gutgutgut. De tijd gaat zo snel! En nu heb ik het niet over dat ik me als de dag van gister kan herinneren dat ik mijn eerste echte fiets kreeg (oké nu natuurlijk wel), maar gewoon dat ik om halfvier thuis kwam om meteen aan mijn huiswerk te beginnen en nu nog steeds niet begonnen ben!!
*wat wil je ook als het eerste wat je doet is 'de computer aanzetten en mijn mail openen en daar een mailtje van youtube zien en vervolgens naar youtube gaan en 1000000 Charlie filmpjes kijken'*
Jaaa ook ik ben een Charlie-verslaafde in spé.
Wat betekent in spé?
Dat, mijn kind, is een vraag die iedereen zich wel eens stelt.
Of niet natuurlijk.

Ik heb vandaag een 4.5 gehaald voor frans! EEN VIER KOMMA VIJF!! Ö
Veel te weinig natuurlijk.
Eén punt om precies te zijn.
Maar, lucky as I am, mogen alle onvoldoendes, voor deze éne éne keer, het SO herkansen. En precies die keer haal ik dus een onvoldoende. Chillend!


Mijn aardrijkskundehuiswerk heet: 'Zijn planten en dieren ook landschapsbouwers?' (ik denk trouwens niet dat jullie dit interesseert maar ik doe alles om mijn huiswerk nog even uit te stellen...) en de eerste vraag van de paragraaf is: 'Wat is het verschil tussen veen en zand?'
Nja weetniet. Eigenlijk moet ik ook eerst te tekst lezen in mijn prachtige handboek.

Omijnkakje wat zit ik jullie toch weer lulverhalen te vertellen die jullie helemaal niets interesseren!

Weetje, sommige mensen hebben een tic of stopwoordje.
ECHT????
Nee nep.
Ja echt.
En daarom voor jullie nu een overzicht van de stopwoordjesmensen in mijn omgeving:
- Monsieur Maisonvilles (dit is een schuilnaam, maar als je een beetje frans kunt, zou je het kunnen vertalen...): Zegmaar, iets van 50 keer in 1 les.
- Meneer Meijer (dit is geen schuilnaam, ook al lijkt dit het wel): Dames en heren, weetnietmeer hoevaak in 1 les, maar wel heeeeel vaak.
- Meneer Aardrijkskunde (nee, dat is niet zijn echte naam): Heel simpel. Hmmm. Morgen ga ik het eens tellen.
- Jonas (jaaaa schuilnaam!! :D) (maar zo noemden we hem wel in het begin): Kijken naar rondingen op het vrouwelijk lichaam.

Die laatste is echt vreselijk. We hebben het een keer geteld tijdens natuurkunde en het was 70 keer! ZEVENTIG KEER!! Euhmaigoohd!
Gatverdegatver.
We waren van plan om er vandaag iets van de zeggen maar we hebben het weer niet gedaan.... *zucht*

Well, homework, here I come!! Yay......

xxxF.

1 opmerking:

  1. WOOOOOW IK HAD EEN 4,5 VOOR EEN PROEFWERK DUITS maar dat mocht ik niet inhalen.
    Achja.
    Xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: