woensdag 30 maart 2011

Disney? Ö

Nou oooooookeeeeeeeeeeee dan! Dán ga ik wel een blogbericht schrijven..
Omdat ik zo verdomd verveeld ben en ik van mezelf iets nuttigs moet doen.
Hoewel. Nuttig?
Is een blogbericht schrijven nuttig? Je zou denken van niet, omdat de wereld gewoon zal blijven bestaan als ik stop met blogberichten schrijven. Het leven zal nog zeker miljarden jaren voortbloeien (... voortbloeien? xP) en niemand zal me er minder aardig om vinden. Denk ik.
Maar misschien schrijf ik wel eens iets waardoor ik zomaar iemands leven verander. Misschien heb ik ooit wel eens één zinnetje geschreven, waarvan iemand zo bovensteonder was dat 'ie naar buiten is gerend, god heeft geprezen en iets met zijn leven is gaan doen. Wellicht.

Okay, genoeg bullshit. 

Op naar de volgende bullshit. ;}) *< 't is een man met een snor! Een man met een snor!! (doet me denken aan dit geweldige foute filmpje, waarin overigens ook het stukje tapir-film wordt gebruikt dat Lotte laatst gebruikte!!) Ö*

Maar wel heeeele leuke bullshit!

Ik ga namelijk... NAAR PARIJS!!! :D 

En in die 4 dagen dat ik er ben, kunnen we DISNEYLAND NATUURLIJK NIET OVERSLAAN!!! :D (<ik ken geen blijere smiley, maar ik ben blijer dan deze smiley..)

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :)

In de meivakansie, dus al over VIER WEKEN! Ö

En verder ben ik op zoek naar een tablet. (Ipad maar dan goedkoper en cooler.)

xxxF.

1 opmerking:

  1. Woooow dat Tapirfilmpje rockt! :D
    Oh en suuuuuuuuuuperleuk dat je naar Disney gaat. Ben je er al wel eens geweest? Het is zoooo awesome. Als je er bent, wil je dan Sulley van Monsters Inc. de groetjes doen van mij? :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: