donderdag 10 maart 2011

Wannabe walvis

Mwhoehahahahaa ik overheers de wereld!! :D
Ik heb namelijk alle social networks van het populaire lijstje aangemaakt!
Eerst had ik msn..
Toen hyves...
Toen facebook...
Toen blogger...
En nu ook..... Twitter!
Ik verstop overal lijstjes met wachtwoorden en gebruikersnamen want buiten al die social networks ben ik ook nog eens lid van Deviantart, Youtube, de schoolmail (-_-'), Polyvore en ik heb geloof ik ooit, in een lang, lang geleden een account aangemaakt op Stardoll.

Waarom doen mensen dat eigenlijk?

Wat is er zo leuk aan om óf met de vrienden die je dagelijks al spreekt, óf met wildvreemde zukkels te communiceren via een vierkant apparaat (jhaaa ga maar na, allemaal (bijna) vierkant!)?
En altijd is het weer een soort wedstrijdje.
Altijd gaat het om degene met de meeste vrienden, volgers, reacties, likes, thumbs up of whatever.
Ik weet het en het dringt tot me door maar toch maak ik steeds weer nieuwe dingen aan en nu heb ik opeens zoveel tegelijk dat ik wachtwoorden begin op te schrijven. Stel je nou eens voor dat je een walvis bent. (Geen vragen stellen, gewoon even doen). Dan heb je gewoon contact met elkaar door te zingen (walvisgezang, zo heet het!)! Lijkt je dat niet veel relaxeder? Niks wachtwoorden, gebruikersnamen, stress, zoekmachines of wat dan ook, maar gewoon een beetje liedjes componeren en er zo nu en dan eentje zingen en dan een reactie krijgen van een soortgenoot ergens kilometers (kilometers?) ver weg.... Of geen reactie krijgen en dat dan gewoon helemaal prima vinden.

Ik zou best wel een walvis willen zijn, op zich.


Omdat ik niet kan gedaanteverwisselen, even deze ontzettende relaxedheid en meligheid:




Vet relaxed....... ^^

Ooh door dit soort stonedheid krijg ik zin in vakantie.... Gewoon lekker chillen in de zon ofzo of op vakantie gaan en melig worden met mensen die ik eigenlijk niet ken maar doe alsof en..... Hmmm.... relaxed! :D

xxxF.

p.s. Wannabieber. WOORDGRAP WOORDGRAP!! :D........ ^^

3 opmerkingen:

  1. hmmmmmmm.
    weetje,
    hyves en al die socialdingen zijn ja, voor grotendeels onzin maar het is niet allemaal bullshit, of voor mij tenminste niet. ik had eens iemand ontmoet op een feestje waar ik opzich wel een klik mee had. maarja, je gaat niet direct nummers uitwisselen. maar een tijdje later 'm toch toegevoegd op hyves, wat gekletst/gekrabbelt, toen op msn, toen smsen, en nu zijn we best goede vrienden, morgenavond zie ik m wss weer en volgende week houden we filmavond. dat soort dingen zijn onverwacht en toch heel leuk.


    maar ok, als ik bij sommige foto's eronder allemaal dingen als 'IKHOUVANJOU' zie staan denk ik: 'HAHAHA'. oftewel, het is ook grotendeels voor de show.


    OEH LANGE REACTIE YEAH.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahahahaha je schrijft echt grappig en leuk ;)
    Ik heb ook Hyves, msn, Twitter en Blogger... dus je bent niet de enige.
    Eigenlijk, zou ik geen walvis willen zijn maar als jij het wilt: ga je gang! Lijkt me leuk om uit te proberen haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. bomen zijn Vet relaxed, lang leven de vakantie-stoond-heid

    BeantwoordenVerwijderen

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: