zaterdag 26 maart 2011

Videoblogs 'n Jazztivals

Hello world.

Ik heb gisteren zo lang Engelse videoblogs gekeken op youtube, dat ik zelfs in het Engels begon te denken.
Het heeft me wel wat opgeleverd! Ik heb ontdekt dat de moeder van Charlie ook videoblogs maakt (ik weet niet zeker of ze het nog steeds doet nu Charlie uit huis is...) en dat er behalve Charlie en zijn mamsie nog veel meer melige videobloggers zijn! (Bijvoorbeeld Elmify).

Liliesarelike (Charlie's mum):



Vanochtend zangles gehad, net schoongemaakt, en vanavond vrijwilliger zijn bij het Jazztival (=Jazz festival) van mijn oom. Mijn taak is sjouwen. ^^
Tussendoor moet ik hard kinderliedjes instuderen, want morgen is er een heus muziekfestival in het dorpshuis van mijn kleine dorpske. En daar doet mijn kinderkoortje natuurlijk ook aan mee (voor degenen die nu denken 'waaatt the f*ck waarom zit zij in een kinderkoor??!!', dat zit ik dus niet. Ik begeleid er alleen eentje op de piano).
Gelukkig heb ik nauwelijks huiswerk voor komende week, dus ik heb tijd zat! :)

xxxF.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: