woensdag 2 maart 2011

Fhmummumf Mhambambam...


Hihi. ^^

Weetje, bij de statistieken van mijn blog staat dat mijn blog door mensen uit Singapore en Roemenië bezocht wordt..... Ö!
En nu ben ik natuurlijk flooping nieuwsgierig naar wat voor mensen dat dan zijn... Of misschien zijn het wel gewoon computers uit die landen.... Ik ben heel benieuwd dus pliesplies, reacties bitte!

Een ben een pop-up kaart aan het maken maar het lukt niet XD
Hoewel dat natuurlijk logisch is, omdat ik een blogbericht aan het schrijven ben. 

Hmm.. dit was een vrij saaie dag...

Weetje! Ik! Ben! Door! De! Auditieronde! Van! Het! Dansteam! Voor! De! Scholenkampioenschappen! Heengekomen! :D
Leuk he. :)
Dit betekent wel dat ik vanaf nu elke dinsdag na school een uur moet wachten, en daarna een uur moet dansen... En daarna nog 3 kwartier naar huis moet fietsen... :S
Maar het is het vast wel waard :)

Hee hebben jullie mijn nieuwe pagina 's al bekeken? En de nieuwe achtergrond...

Pies men.

xxxF.

p.s. De titel slaat uiteraard nergens op.

p.p.s. Nouja, ik had een poppetje getekend en ik vond het erg belangrijk dat hij iets zei, dus dat zei 'ie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: