donderdag 24 maart 2011

Notebookbabies *.*


Aawww dat is lieeef!! Ü <3

Ik wordt echt happy van dat soort filmpjes. Ook al is het heel kort, best wel saai en simpel, het brengt gewoon zo'n gevoel over dat je denkt 'iemieniemmieieienininie!!:D'. Ik wel in ieder geval. ^^

Ik ben nog steeds druk aan het nadenken over mijn Round Robin Idee, maar heb nog geen actie ondernomen. Ik ga nog even verder nadenken. Denk ik.

Vandaag was F. bij me op vieziete, en heeft kennisgemaakt met Maya.

Zooo, nu hebben jullie ook kennisgemaakt met Maya. :]

Het weer is heerlijk, en mijn kamer werkt als een broeikas. De isolatieplaten houden alle warmte binnen dus als ik 's avonds naar boven ga (om bijvoorbeeld een blogberichtje te schrijven) is het hier bloedheet. Word je wel lekker slaperig van... 

Ik wil een I Found Charlie Button.

xxxF.

1 opmerking:

  1. Waaauw wat een schatje! Wil ik snel in levende lijve ontmoeten :)

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: