woensdag 23 maart 2011

Round Robin~!

Nietsvermoedend struin ik over het internet, komt ik ineens dit tegen!!!
Wat een geweldig idee!! :D
(Voor de mensen die geen zin hadden om op de link te klikken: Het is een site over een boekje die rondgestuurd word in een kringetje deelnemers, en iedere deelnemer maakt er iets creatiefs in zoals een collage of iets.)
Even baalde ik dat het al vol zat t/m juni, en dat ik lang zou moeten wachten met opgeven. Maar toen bedacht ik iets briljants, en ik zal mijn brein altijd dankbaar zijn dat het dit heeft kunnen produceren:

WAT ALS IK NOU ZELF EEN CREATIEF (Round-Robin-)BOEKJE BEGIN??? Ö

Wow.

Ik ga het echt doen. !. 
Heb er helemaal zin in.

:P

Later meer, ik moet eerst maar eens een leuk boekje zien te scoren.
xxxF.

1 opmerking:

  1. Wat een goed idee! :D Dat zouden wij bloggers moeten doen, allemaal samen een creatieve uitspatting moeten maken.

    BeantwoordenVerwijderen

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: