zaterdag 19 maart 2011

~~ LENTEEE!! ~~

Hoewel ik deze foto niet heel goed het lentegevoel vind uitdrukken, is het toch wel een cool plaatje (:
Ooow en nu hopen dat 'ie een beetje doorzet.. De lente bedoel ik. Of is de lente een meisje? Dat ze een beetje doorzet. 
Hoe dan ook,, ^^,, ik heb vandaag buiten ontbeten!! :D 
Door dat soort dingen krijg ik echt zo'n kriebeltje vanbinnen alsof er een zonnetje in mijn buik zit Ü
En vanmiddag heb ik een tijd lang in de hangmat zitten lezen, zalig.
Buiten dat heb ik vandaag niet zoveel lente-achtigs gedaan...  (Als je tenminste de badkamer & wc schoonmaken niet lente-achtig vind..).

Even een toepasselijk liedje:

Het filmpje is overigens niet door mijzelf gemaakt, hoewel ik wel een leuk idee vind, misschien ga ik zoiets ook nog wel ooit doen.... Met een leuke songtekst ofzo... :)

Beetje kort today, maar ik ben ook een beetje inspiratieloos.... 

Komt door al die zon.

[=

xxxF.

p.s. Gisteravond 'the Tourist' gekeken, echt plezante film! Met een verrassend einde.. Ö

p.p.s. Ik gebruikte zojuist even het woord plezant omdat ik een tijdje geleden in de krant las dat kinderen in Limburg - of Noord-België ofzo - liever 'plezant' dan 'leuk' zeggen!

1 opmerking:

  1. Oh de foto maakt me bliiiij. :) Ik ga hem als bureaubladachtergrond (dat is een woord met 20 letters. shit bijna je reactieformulierbericht verslagen :) gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: