maandag 21 maart 2011

Chihuahua&Oren&Lente-fans

Wiehoee ik heb dingen te vertellen! :D

Komt ie.

Gisteravond gingen mijn zus en haar vriend halsoverkop weg en kwamen terug met......

Een chihuahua!!!

Ze heet Maya, is 20 centimeter lang, zwart, klein, lief en puppy-achtig. Ü
De katten hebben nog niet echt duidelijk een mening over haar, maar Henk was vooral heel nieuwsgierig, niet echt aanvallend ofzo. Een beetje bang zelfs. (Maar Henk is een drollie want hij is voor alles bang.)
Toos rende geloof ik hard weg ofzo (ik was er niet bij dat kat&hond elkaar voor het eerst ontmoetten) en toen ik thuiskwam vond ik haar slapend op mijn bed. <3.

Naast dat zeer interessante feit, heb ik vandaag nog veel meer meegemaakt!
Ik ben er namelijk voor het eerst............

Uitgestuurd!!!
En wegens iets vreselijks kleins, helemaal niet ergs.
We kregen invalles van een kakwijf dat wiskunde geeft.
Iedereen haat haar, omdat ze - zodra je 1 verkeerd geluidje/beweging/poepje maakt meteen een preek gaat houden over dat wij vwo'ers zijn en dat we ons ook als vwo'ers zouden moeten gedragen en blablablablabla.
Vandaag deed ze dat ook weer, dus ik fluisterde tegen de jongen naast me: 'Gaat ze weer...'
En hij terug: 'Gewoon ene oor in, andere oor uit laten gaan.'
Dus ik maakte een fantastische ene-oor-in-andere-oor-uit-beweging met mijn handen, en toen werd ik er dus uitgestuurd.

Belachelijk.

Ik moest in de aula gaan zitten huiswerk maken, en aan het eind van de les moest ik nog ff bij haar komen. En toen ik aan het eind van de les bij haar kwam zei ze dat ik aan het eind van de dag bij haar moest komen, en dat we dan 'verder zouden praten'.

Aan het eind van de dag ging ze me vragen waarom ik dat deed en of ik begreep waarom ze dat vervelend vond etc. etc. etc.
En terwijl ik daar in dat benauwde kamertje zat, dacht ik natuurlijk:

'Ene oor in, andere oor uit.'

Maar deze keer was ik zo slim om er niet bij de bewegen. 
(Ik hoefde niet na te blijven ofzo.)
DE LENTE IS VANDAAG OFFICIEEL HELEMAAL 100% BEGONNEN!!

 


Maar de lente-fans onder ons wisten dat natuurlijk allang al.



xxxF.

2 opmerkingen:

  1. Oooeeh ik wil dat "Ene oor in andere oor uit gebaar" wel eens live bekijken dan :)
    EN NATUURLIJK JE LIEVE KLEINE CHIHUAHUAAA!!
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: