zondag 6 maart 2011

Cherry cherry boom boom #.#


Even écht geen zin om huiswerk te maken.
Ik heb het wel vaak over huiswerk hè?
Tja.
Het neemt ook wel een groot deel van mijn leven in beslag....
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel jaar het in beslag neemt... Ö
Even Googlen... 
Nouja ik kan niks vinden dus ik heb geen zin om verder te zoeken.
Maarja.
Jeee ik ga pizza eten!! (: Ik HOU van pizza.

Vandaag was de tentoonstellingsdag op school en er werden allemaal dingen tentoongesteld (:
En zeer onverwacht stelde ik ook nog wat dingen tentoon! Ö
Ik heb bij muziek 2 liedjes gespeeld (eeuwige Hallelujah en Under The Bridge) en bij tekenen lagen zomaar twee tekeningen van mij en bij handvaardigheid hing een beeldschone collage gemaakt door...... precies! Mij!
De modeshow was weer geweldig, hoewel ik het afgelopen jaren toch iets geweldiger vond. Maarja. Misschien ligt dat wel aan mij.



Cooliejoelie (:

Als ik een fotografeer-iets heb wil ik ook weer dat soort dingen maken.

Maarja.

Moet ik wel eerst een fotografeer-iets (lees: Ipod/Camera) hebben.

xxxF.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: