woensdag 23 maart 2011

A Song About Love... :3

Vandaag was eigenlijk een hele gewone dag.
En ik heb ook helemaal geen zin om over vandaag te vertellen, want ik herinner me helemaal niks interessants.

Dus vertel ik over iets leukers!! :D

Zoals je misschien wel weet ben ik officieel Charlie-fan. (Bedank Lotte voor het posten van een Charlie-filmpje. Via haar is het allemaal begonnen.... :P)

En daarom wil ik graag dit geweldige liedje met jullie delen:

Het klinkt zo simpel en lief! Ü
Maar als je erover na gaat denken besef je dat dit allemaal apart opgenomen stukjes zijn, precíes goed op elkaar geplakt zodat het ritme klopt, de meerstemmigheid klopt, kortom: Het klopt!! :D
En daarom is het ook leuk.

Ik geloof dat de halve meisjeswereld verliefd op hem is.

Gek eigenlijk, want op het eerste gezicht is hij niet echt een Hunk.

Zo zie je maar hoe populair je kunt worden door internet.

Kijk naar Bieber.

Kijk naar Esmée Denters.

Kijk naar mij! :D 

xD

Nja dat valt wel meee. Hum.

Dagdag ^.^

xxxF.

1 opmerking:

  1. DIT. IS. BRIL-. JANT. ofzo,
    I know... there's a woman waiting, but she's not a woman yet *strijkijzer pjieeh*
    HAHAHAH! (: liefde voor dit fimpje!

    BeantwoordenVerwijderen

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: