zondag 13 maart 2011

Passers&Indianentooien...

Yo peeps.

Ik heb groots en geweldigs nieuws! Ik heb namelijk....
Het essentiële stukje van mijn passer weer gevonden waardoor ik hem weer kan gebruiken! 'Waarom is dit groots nieuws?' vraag je je nu af.
Wel, dat zal ik je vertellen...

Het begon allemaal op een sneeuwerige dag, op een plaats hier ver, ver vandaan. Francisca en Juul liepen samen door de sneeuw. Het was guur weer, af en toe stak er een koude wind op. Francisca dook wat dieper weg in haar sjaal en keek achterom. Achter hen liepen een jongeman en een jongedame. Het waren de broer en zus van Francisca. 'Zijn we er al bijna?' vroeg Francisca. 'Nee lieve zus, we moeten nog heeel lang in onze versleten, dunne kleren door die ijskoude sneeuw strompelen.' antwoordde haar broer. Juul huiverde. Was ze maar thuisgebleven..... Haar moeder was vast ongerust en ze verlangde naar een warme mok chocola.

Om een lang verhaal kort te maken: Ik heb die dag voor €10,- een passer gekocht bij le V&D en op een gegeven moment ging 'ie stuk en toen was ik boos en nu heb ik dat stukje dus weer gevonden en ben ik blij.

Gisteren was Juul hier en hebben we in een boom geklommen (een leuke bezigheid, want het was een vet coole boom en ik wilde er een paar jaar geleden ook al in klimmen maar toen was ik te klein...) en hebben we kennisgemaakt met een aardige meneer waarvan het hondje Brammetje heet. En, je zult het bijna niet geloven, maar dat kleine hondje was al 18 jaar oud!
Gisteravond kwam mijn neef hier en hebben we de hele avond voor de tv gehangen en patatje-Joppie-chips gegeten. (Onze ouders waren naar een verjaardag). Erg spannend.


Ik wil ook zo'n indianentooi...... *.*

xxxF.

1 opmerking:

  1. Een passer voor 10 euro, ja dan zou ik ook blij zijn wanneer ik het missende stukje weer terug zou vinden :p

    BeantwoordenVerwijderen

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: