dinsdag 22 maart 2011

Schoolfotografen....

Vandaag was de schoolfotograaf er. Jippieeeaajeee.... 
Gelukkig sta ik er wel goed op. Maar vaak maakt die sukkel een foto precies op het moment dat je iets zegt of een pitje tussen je kiezen uit peutert. (Het is natuurlijk ook niet zo handig om een pitje tussen je kiezen vandaan te gaan peuteren als je op de foto moet. Maar ach.). En die schoolfotografen zijn ook altijd zo agressief! Een jongen uit mijn klas moest op de leuning van een bankje gaan zitten, maar dat begreep hij niet helemaal, en die man rukt hem keihard aan zijn arm en zegt: 'Moeilijk hè, luisteren?'. Echt awrgh. Volgens mij kan je alleen maar schoolfotograaf worden als je hele leven mislukt is en het enige lichtpuntje van de dag is als de kinderen naar je lachen, want dan kan je tenminste nog fantaseren dat die lachjes voor jou bedoelt zijn.

Tijdens wiskunde besloten J. en ik dat we mochten slapen. Het was het laatste uur en heel benauwd in het lokaal, dus ik viel ook bijna echt in slaap. Het enige wat me op de been hield was een gesprek over een kip en een ei. 
Wat kwam eerder?
Achja. Je moet toch ergens over praten als het enige gespreksonderwerp al 20 minuten lang 'kwadratische vergelijkingen' is... 

Vanmiddag een tijdje met Maya in de zon gezeten, met Henk en Toos op een halve meter afstand. Toos voelde zich niet helemaal gemakkelijk en blies af en toe. (Jeweetwel, katten blazen naar honden, blazen, blies.) Maya lijkt het allemaal wel prima te vinden en blijft gewoon lekker liggen. Of ze gaat op Toos af om te spelen en is dan heel teleurgesteld als deze met een dikke staart wegrent.

Ik voel de lente overal! (Nouja op dit moment niet, want nu heb ik het een beetje koud..) Ik ben vanmiddag zelfs zonder jas naar huis gefietst!! :)
xxxF.

2 opmerkingen:

  1. JAAA! Schoolfoto-mensen zijn stom. Okee niet altijd. Maar meestal-altijd wel. Eigenlijk moet je heeeel erg gelukkig kijken, dat compenseert zijn hoofd een beetje. Erg deprimerend. Respect dat je er goed op staat! Lukt mij nooit haha (:
    Wiskunde zuigt. ): haha (:
    LEUK. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha. Ik ben benieuwd naar je schoolfoto! :)
    Wiskunde is saai, en slapen onder de les doe ik ook zo vaak :)
    Hmmm, ik hou ook van de lente ja

    BeantwoordenVerwijderen

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: