woensdag 16 maart 2011

Knoflook & Sterren & Alles

Aaahh.. Met een gevulde maag en uit mijn mond een enórme knoflookwalm begin ik nu eindelijk aan mijn bericht.
Ik zal je mijn dag vertellen:
Eerst bij Nederlands een best wel leuk gedichtje voordragen en vertellen waarom we (F (andere F ^^) + ik) het gekozen hadden en wat het thema v/h gedicht is. 
Wij kozen deze:

Tel De Sterren

Tel de sterren van een zomernacht
tel er je geboortedatum bij op.

Plus je telefoonnummer.
En het nummer van je paspoort.

Deel dat getal door je gewicht in ponden.
Tel uit je winst!

Je mag er zijn.

Geschreven door Jos van Hest 

Ikzelf vind het echt een heel lief gedichtje, en ik denk dat ik de opdrachten die in het gedicht worden gegeven een keertje ga uitvoeren.... Gwn voor de lol (:

Daarna natuurkunde (saaiig) en wiskundePW. Ging goed, denk wel voldoende.
Toen pauze en nog een uur wiskunde en after that Engels.
Bij Engels kijken we de film "The Count Of Monte Christo" en hoewel de titel misschien niet zo exciting klinkt is het eigenlijk een hele leuke&spannende film! 
Na de 2e pauze had ik alleen nog een uurtje Frans, waarbij we een quizje gingen doen, en ons groepje hadden wij omgedoopt tot "Pizzaland Frankrijk" omdat die schat van een D. (Nee Juul, niet die D, een andere D) dacht dat Frankrijk het land van de pizza was. XD.
(We eindigden op de 3e plaats ofzo. Van de zes groepjes. Dus. Interessant.)
Toen lekker naar huis fietsen door het zonnetje en thuis achter de tv weggedoken.
Zoals ik al zei heb ik toen 3.5 uur naar een Earth-film gekeken (Wauw.) en patatjes gegeten en...... dit bericht geschreven!

Even een melddingesje: Ik hoop dat jullie af en toe hier links-onder-naast kijken, want daar zet ik dus mijn reacties (tenminste, dat probeer ik zo goed mogelijk bij te houden.... Maar ik vergeet ook weer veel natuurlijk...) op jullie posts.
(Als ik geen reactie op jouw blog neerzet, ik lees wel alle blogs die ik volg! (Ja alllllemaal en alllee posts! :D) dus kijk gewoon of ik je volg en ja.) ^^

Morgen heerlijk bio PW over het hart (+ alles wat daarbij hoort...) en 's middags naar mijn papa.


Hoop op nog meer blue sky.............. *.*


xxxF.

2 opmerkingen:

  1. Okee sorry ik kan nu maar één D in jouw klas bedenken *denkt hard na*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oe leukheid. Weetje, ik ga jou volgen (: (:
    Oooee! Die filluum ken ik (the count of monte cristooow) Echt zoo kneiters stoer! En schattig, en zielig en lief en stoer en schattig. O ik val in de herhaling.
    Haha leuk gedichtje. Doet me aan dat liedje denken: Jeeeeeh maaaag eeeer zijn Wie ik? Ja jij? lalalalallaa. Haha. Koewl. (:
    DAAG.

    BeantwoordenVerwijderen

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: