woensdag 13 april 2011

Fashionista Francisca *.*

Yaaayy ik ben weer helemaal in het nieuw gestoken!!

Nou, niet helemaal.

Eigenlijk maar een klein beetje.

Ik ben gisteren weer naar de stad geweest (2 dagen achter elkaar! Shopmarathon!) samen met F. en heb supahtrupah leuke dingen gekauft!
Namelijk:

Dit überleuke vest, en ook nog 6 verschillende oorbellen, gekocht bij de SIX:

Een hang-oorbel met een hartje met daarin een peace teken;
Een hang-oorbel met een zwarte gitaar eraan (zwarte gitaar! ZWARTE GITAAR! Ik heb in het echt ook een zwarte gitaar! :D);
een knop-oorbel met een G-Sleutel;
een knop-oorbel met een koperkleurig hartje met daarop: I LOVE U;
 een knop-oorbel met een kruisje met 6 kleine diamantjes erin;
een knop-oorbel met een goud/koperkleurig diamantje.

Leuuuuuuk he? Ü

Ooow van dit soort oorbellen krijg ik echt zin om een dansje te doen!
Ook zag ik ook nog deze very coole ring, maar die heb ik niet gekocht want ik twijfelde nog enzoo en bladiebla =)

Vandaag een Cito rekentoets gedaan (ja dat word obviously in de 2e nog steeds afgenomen, om je niveau te meten ofzo..) en voor de rest gewoon níks leerzaams. NIKS! Ik had namelijk maar 5 uur les, bij Nederlands hebben we lama's gekeken, bij Duits..... Niks? :P, bij het Duitse uur erna (blokuur Duits! Het zou verboden moeten worden..) dus die Cito (rekenen tijdens Duits.. yeah..), tijdens het invaluur weer Lama's en laatste uur Engels alleen maar gekletst! 

Ik heb net de tekst van Someone lik you - Adele overgeschreven (printerloos persoon, remember?) en die ga ik NU oefenen op de piano :D

xxxF.

p.s. Heuu ik krijg fashion trekjes... Wees niet bang, het gaat wel weer over.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: